Društvena odgovornost
Društvena odgovornost firme postaje sve važnija komponenta poslovanja firmi koji nastoje zadovoljiti sve zahtjevnije etičke, ekološke, pravne, trgovačke i javne standarde. Četiri su područja primjene društveno odgovornog poslovanja – tržište, radna okolina, društvena zajednica i okoliš. Ovaj rad nastoji približiti sve značajniji uticaj društva na savremeno poslovanje u Republici Crnoj Gori, te važnost primjene društveno odgovornog poslovanja kao efikasnog alata za sticanje konkurentske prednosti.
Kompanija Voli, kao dio zajednice, svjesna je važnosti i potrebe vlastitog uticaja na unapređenje opštih društvenih uslova, promocije pravih vrijednosti i jasno definisanoj svijesti o društvenoj odgovornosti.
Odnos potrošača prema Voliju se ne temelji samo na kvalitetu usluge i proizvoda već i na odnosu Volija prema široj društvenoj zajednici i najranjivijim segmentima društva i sistema.
Otvaranje svakog objekta pojedinačno Voli je obilježio sa donacijom opštinama za socijalno ugrožene kategorije. Gotovo svaka elementarna nepogoda u Crnoj Gori i region koja je za posledicu imala patnju stanovništva ispraćena je Volijevom donacijom u hrani. Voli je učesnik gotovo svih humanitarnih akcija u Crnoj Gori. Kao prioritetnog partnera imamo Crveni krst Crne Gore. U kontinuitetu pokušavamo da pomognemo tehničku modernizaciju zdravstvenih ustanova u Crnoj Gori. Smatrajući obrazovanje temeljom društva Voli je često pomogao obrazovne ustanove svih nivoa u Crnoj Gori.
Poistovjećujemo se sa zdravim stilovima života i od srca pomažemo sportske klubove, pomažemo afirmaciju sporta ne bi li buduće generacije shvatile važnost ovog segmenta života.
Voli je i učesnik i organizator niza humanitarnih akcija, kontinuirano podržava organizacije i udruženja koja se bave zaštitom i pomoći ugroženim socijalnim kategorijama, pruža pojedinačne pomoći i pomoć društvenoj zajednici u situacijama izražene potrebe.